• 28 održanih radionica
  • više od 2000 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Prijavi se
Adam Miecznikowski: Strateško planiranje

10.12.2014.

Strateško planiranje

Tamo gdje magija susreće logiku

Odradili smo i posljednju ovogodišnju radionicu HOWtoWOW akademije! Gost predavač bio nam je osebujni Adam Miecznikowski, planerski mastermind Publicisa Poljska s dugogodišnjim iskustvom u strateškom planiranju.

Adam nam je prenio ideju važnosti strateškog planiranja u kreativnom radu koja samim kreativcima često izmiče, podijelio pregršt korisnih savjeta i otkrio neke od tajni zanata koje polaznici sami mogu primijeniti u svom radu.

Radionici je prisustvovalo pedesetak polaznika koji su pohvalili interaktivnost, kreativni pristup u iznošenju prezentacije koja je istovremeno bila čvrsto utemeljena na teoriji, jezgrovitost predavača te korištenje dobrih primjera iz prakse. Evo što nam još otkrivaju rezultati upitnika zadovoljstva:

  • Predavač: 4.36
  • Prezentacija: 4.71
  • Sveukupna ocjena radionice: 4.50

U jednome su naši đaci bili osobito složni, svi do jednoga radionicu bi preporučili svojim kolegama!

Pogledajte fotogaleriju Downloadajte prezentaciju

O radionici

Zašto nam je strateško planiranje potrebno? Koji su tajni savjeti za how to wow u planiranju? Kako teoriju upotrijebiti u praksi i planing šarade?

Nekim kreativcima pitanje strukturiranja pristupa klijentu i zadatku nikada neće sjesti, i to je divno. Ujedno je i razlog zašto kreativni tim mora imati osobu koja će u sam kreativni proces biti uključena od njegova začetka i koja će se pobrinuti da magija susretne logiku, što je moguće prije. Jedino tako će proizvod biti ujedno izvanredna kreativna ideja i ideja koja postiže pozamašne poslovne rezultate.

Ova radionica uključivala je nezaobilazne pouke utemeljene na brilijantnim planerskim postignućima iz cijeloga svijeta. Sva saznanja utemeljena su na primjerima iz prakse.

Analizom nekih od najkorisnijih brand alata, preuzetih od marketinških divova poput Coca-Cole, Nestléa i Ferrera, sagledava nove i drugačije načine promišljanja strateškog planiranja.

O predavaču

Adam Miecznikowski proveo je svoj cijeli radni vijek u advertising industriji kojoj se pridružio u Poljskoj 1993. godine, svjedočeći praktički njenom začetku. Već godinama vodi timove za strateško planiranje u Publicisu Poljska gdje kreira komunikacijska rješenja za top klijente i tako niže poslovne uspjehe, jedan za drugim. Danas nadgleda najveće accounte, klijente među kojima su Orange, Nestle, Renault i Michelin.

Agenda

09:00 – 09:15 Dolazak i jutarnja kava

09:15 – 10:45 Zašto nam je uopće potrebno strateško planiranje?

10:45 – 11:00 Popodnevna kava

11:00 – 12:30 Tajni savjeti how to wow u planiranju.

12:30 – 13:30 Stanka za ručak

13:30 – 15:00 Kako teoriju primijeniti u praksi i planing šarade?

15:00 Kraj akademije i podjela priznanja za znanje