• 35 održanih radionica
  • više od 2600 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Andy Milligan: Branding arhitektura i strategija

05.12.2012.

Branding arhitektura i strategija

Bliži se kraj svijeta ili barem godine, a glad za znanjem koje HOWtoWOW akademija servira pred marketinške stručnjake, njihove klijente i one koji to tek žele postati još uvijek plamti istim žarom. Nakon Sama Moorthyja, Roberta Shawa i Rajne Cuculić, prosinački stolić znanja prostro je Andy Milligan, vodeći međunarodni brand konzultant i autor tri bestsellera, koji više od 20 godina radi kao savjetnik za brand strategije te kao trener i predavač na konferencijama diljem svijeta. Ovaj prekaljeni stručnjak temperamentan je i zabavan prenositelj znanja koji se ne libi našaliti se na svoj račun ili izgovoriti pokoju riječ na hrvatskom kako bi se što više približio polaznicima kojima je ovaj put, kroz predavanje i vježbe, prenosio tajne izgradnje vrijednosti branda te inovativan pristup istome.
Masterclass Hrabre brand strategije tako je poslužio kao odličan uvod u područje onim manje upućenima te informativan i angažirajući pregled, kao i vrijedan podsjetnik ‘naprednim’ polaznicima, o čemu govore i skupni rezultati upitnika zadovoljstva radionicom:

  • Predavač: 4.76
  • Prezentacija: 4,44
  • Sveukupna ocjena radionice: 4,53
  • 98% sudionika radionicu bi preporučilo kolegama.

 

Pogledajte fotogaleriju Downloadajte prezentaciju

 

Predavač: Andy Milligan

Andy Milligan je vodeći međunarodni brend konzultant koji više od 20 godina radi kao savjetnik za brend strategije, trener i predavač na konferencijama diljem svijeta.

Radio je na širokom spektru konzultantskih projekata duž raznih kategorija poslovanja među kojima i financije, telekomunikacije, sport, slobodno vrijeme, avio-promet i drugo. Vodio je projekte u Japanu, Južnoj Koreji, Singaputu, SAD-u i Europi.

Milligan je jedan od Interbrandovih glavnih lica koji je čest gost na CNN-u I BBC-u. Priznati je autor iz područja brendinga koji je objavio tri bestsellera: “Neobična praksa”, “Brendirajte kao Beckham” i “Vidi, osjeti, razmisli, napravi”.

Izvorni naziv treninga:

Bold Brand Strategy: A unique insight into how to create real and sustainable value for your business

Hrabre brend strategije naziv je interaktivnog masterclassa kojeg vodi vodeći svjetski autoritet u području izgradnje brenda. Iz svog iskustva, i iskustva drugih vodećih tvrtki iz cijelog svijeta – velikih i malih, Andy Milligan otkrit će vam zašto i kako brendovi stvaraju opipljivu i stvarnu vrijednost kupcima i tvrtkama.

Agenda

09.00 – 09.15 Prijava sudionika

09.15 -10.00 $ vrijednost izgradnje brenda: zašto brendovi imaju ekonomsku vrijednost i poveznica između brend vrijednosti i vrijednosti brenda ($$$)

10.00 – 10.45 6 koraka izgradnje brenda: od pozicioniranja do mjerenja, te kako se izgrađuju veliki brendovi

10.45 – 11.00 Stanka za kavu

11.00 – 12.30 Brend pozicioniranje i osobnost – kamen temeljac u arhitekturi brenda: kako razviti inspirativnu i održivu poziciju brenda uz primjere vodećih brendova (velikih i malih) uz vježbu osmišljavanja positioning izjave

12.30 – 13.30 Stanka za ručak

13.30 – 15.00 Brend arhitektura: nacrt za ulaganja u vaš rast brenda i razni pristupi (jedan za sve ili puno brendova, puno proizvoda), kako nazvati svoj brend?, kako iskoristiti dizajn i konzistentno komunicirati?, vježba: koje ključne principe treba razviti za vašu vlastitu brend arhitekturu?

15.00 Završetak akademije i podjela priznanja za znanje

Lokacija: HURA, Ulica grada Vukovara 271 (Chromosov neboder, 1. kat)