• 35 održanih radionica
  • više od 2600 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Anthony Mathé: Semiološki brand audit

10.02.2015.

Semiološki brand audit

Konačno smo upoznali semiotiku! Prvi dojmovi izrazito su pozitivni i od sad pa na dalje mislimo da se važnost jedne takve teorije znakova i simbola u našem poslu napučenom tim istim znakovima i simbolima jednostavno – podrazumijeva!

Učili smo kako teoriju semiotike primijeniti na brand; njegovo pozicioniranje, vrijednosti, strategiju i kontekst. Naši vidno zadovoljni đaci rado su nam ostavili pisani trag svojih utisaka koji se ogleda u rezultatima upitnika zadovoljstva:

  • Predavač: 4.78
  • Prezentacija: 4.56
  • Sveukupna ocjena radionice: 4.67

Polaznici su posebno istaknuli neposrednost, pristupačnost, entuzijazam i zanimljivost predavača Anthonyja Mathéa, pohvalili količinu zaista korisnih primjera te moment interakcije koji je već postao prepoznatljivim obilježjem HOWtoWOW radionica. Stoga nije ni čudo što bi čak 100 % njih radionicu preporučilo svojim kolegama.

 

Download prezentacije Download materijala Pogledajte fotogaleriju

O radionici

Na pola puta između antropologije i lingvistike nalazi se semiologija (ili semiotika) – teorija znakova i simbola, njihovog funkcioniranja te logike jezika i značenja. No, nismo ovdje kako bismo se dičili elitističkim akademskim znanjem, ovdje smo kako bismo teoriju semiotike primijenili na brand; njegovo pozicioniranje, vrijednosti, strategiju i kontekst te kako bismo naglasili važnost simbola ili znaka branda.

Kroz uvođenje jasnoće, dosljednosti i relevantnosti, semiotika u našem poslu pomaže transformirati znakove i simbole u strategiju. Upravo toga zbog riječ je o disciplini od iznimnog značaja za marketing, komunikacije i branding.

Cilj radionice je postizanje boljeg razumijevanja jezika branda te identificiranje njegovih snaga, slabosti i potencijala kroz propitivanje inkarnacija branda u odnosu na sebe sama, u usporedbi s drugima te u nekom kontekstu.

Anthony je uvodno prezentirao profesionalnu metodu analize branda u 4 koraka s konkretnim primjerima iz prakse. Nakon toga polaznici radionice su radili na studiji slučaja te, vođeni predavačem i opremljeni novim znanjima, savjetima i alatima za dešifriranje ‘znakova branda’, propitkivali strategije te analizirali različite brandove.

O predavaču

Anthony Mathé za sobom ima već desetljeće iskustva u korištenju semiotike u brandingu i advertisingu, stečenog kroz kombiniranje profesionalnih i akademskih nastojanja. Kao istraživač i freelancer razvio je jedinstvene alate i postupke za uvođenje novih komunikacijskih trendova, a sada semiotiku želi približiti i učiniti atraktivnijom kolegama kreativcima i klijentima. Anthony čvrsto vjeruje u suradničke projekte te se neprekidno nastavlja umrežavati s agencijama, stručnjacima i brandovima. Tvrdi kako semiotika u kreativnost uvodi sustav i značaj bez kojih bi ona bila sama sebi svrha, a svoju strast pokušava prenijeti na polaznike svojih radionica.

Agenda

09:00 – 09:15 Dolazak sudionika i jutarnja kava

09:15 – 10:45 Uvod u jezik branda, njegove snage, slabosti i potencijal. Metoda profesionalne analize u 4 koraka s 4 komplementarna pogleda na brand ‘kod’, brand identitet, brand dizajn i komunikaciju.

10:45 – 11:00 Popodnevna kava

11:00 – 12:30 Primjeri iz prakse. Analiza i savjeti za opisivanje i dešifriranje brand ‘znakova’. Vježba na case studijima.

12:30 – 13:30 Stanka za ručak

13:30 – 15:00 Aplikacija ranije metode, analiza brand ‘svjetova’ i strategije promišljanja. Razgovor o teoriji po dogovoru.

15:00 Kraj akademije i podjela priznanja za znanje