• 35 održanih radionica
  • više od 2600 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Chris Lee: PR strategies in advertising

07.11.2016.

Analiza sinteze PR-a i oglašavanja

Znate što je važno u PR-u i oglašavanju? Postavljati prava pitanja, mjeriti relevantne pokazatelje i imati dosljedan ton komunikacije. Ima toga još mnogo, previše da bi stalo u jednu radionicu, a kamoli u jednu rečenicu. Chris Lee ipak je pokušao.

Lee je ostavio snažan dojam. Unatoč ogromnom znanju i iskustvu, nevjerojatno je ležeran i pristupačan. Objasnio je PR iz temelja do vrhova, a i oni upoznati s područjem imali su štošta za naučiti.

Polaznici su radionicu ocijenili vrlo dobrom, pri čemu bi je 85 % njih preporučilo svojim kolegama ili klijentima. Posebno su pohvalili jasnoću prezentacije, sintezu svih elemenata PR-a, analizu komunikacije prema bloggerima te konkurentnost, suvremenost i primjenjivost obilja praktičnih primjera.

Sljedeću vrlo disruptivnu HOWtoWOW lekciju održat će nam jedan jako tvrdoglav čovjek, Mark Shayler. Ne propustite HOWtoWOW radionicu 7. prosinca!

Pogledajte fotogaleriju Downloadajte prezentaciju

O radionici

Cilj ove dinamične i multidisciplinarne radionice, prve u sklopu HOWtoWOW akademije koja spaja PR i oglašavanje, je pokazati kako se točno isprepliću advertising i PR, koje su PR strategije na raspolaganju za integraciju u advertising i kako se plaćeni mediji koriste za postizanje PR efekta.

Uz pomoć PESO modela (Paid, Earned, Shared, Owned media), Chris Lee će implementirati klasične PR taktike u digitalne medije s ciljem realizacije još efektnijih digitalnih kampanja.

Možda najzanimljiviji segment ove radionice bit će upoznavanje s influencerima i njihovim načinima rada što je od velike važnosti prilikom osmišljavanja taktika za pitchiranje novinarima ili blogerima.

Trening neće ostati samo na riječima, sve će se prevesti u brojke radi čega će veliki dio agende činiti PR metrika za mjerenje uspješnosti vaše nove, osvježene kampanje.

 

O predavaču

Chris Lee je prije svega stručnjak za PR i za digital. Te specijalnosti je usavršio na poziciji Global Head of Digital Knowledge u međunarodnoj agenciji Grayling, gdje je vodio razvoj digitalnih vještina za sve timove kroz više od 30 ureda u preko 20 zemalja svijeta. Prije toga je radio kao voditelj globalnih kampanja, pr. kompletan content marketing i launch Phillips linije njege za muškarce na društvenim mrežama ili vođenje internacionalnih programa suradnje s blogerima za proizvođača računalnih igrica Ubisoft. Između ostalog, Chris je bivši novinar koji je pisao o novim tehnologijama pa mu ni taj svijet nije stran. Danas ima svoju agenciju za savjetovanje, akreditirani je PRCA-in trener i bavi se vođenjem edukacijskih programa za eConsultancy, BrightonSEO, Virgin i druge.

 

Agenda

09:00 – 09:15 Prijava sudionika i jutarnja kava

09:15 – 10:45 Uvod i stanje u industriji. Integracija PR-a i oglašavanja, PESO model. Planiranje za PR i digitalne medije – klasične PR taktike.

10:45 – 11:00 Stanka za kavu

11:00 – 12:30 Kako influenceri funkcioniraju i kako im pitchirati. Rad u grupama i vježbe pitchiranja.

12:30 – 13:30 Stanka za ručak

13:30 – 15:00 PR metrika i mjerenja. Zaključak.

15:00 Kraj radionice

 

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će certifikat o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o PR taktikama u oglašavanju.

 

Lokacija

HURA / Bruketa&Žinić OM, Zavrtnica 17 (4. kat), Zagreb

 

Iduća radionica

Mark Shayler: Disruption: change your business before it changes you