• 35 održanih radionica
  • više od 2600 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Cristina de Balanzó: Neuroznanost potrošača: hope ili hype?

10.10.2014.

Neuroznanost potrošača: hope ili hype?

Osjećam, dakle jesam!

HOWtoWOW akademija grabi dalje! Na drugoj ovosezonskoj radionici poveli smo vas na još neutaban put otkrivenja odnosa između podsvijesti i oglašavanja.

Predvođeni Cristinom de Balanzo, diplomiranom sociologinjom i doktoricom komunikacija s jedanaestogodišnjim iskustvom rada u reklamnim agencijama, naučili smo: da je ‘neuromarketing’ prosta riječ za ‘kognitivnu neuroznanost potrošača’, da je brend putovanje, zbir naših očekivanja temeljenih na pamćenju, da je uloga emocija i implicitnog u donošenju odluka godinama podcjenjivana i da smo svoju industriju izgradili na klimavoj ideji da naši potrošači znaju što žele.

Zvuči dramatično, no nema mjesta očajanju jer uz pomoć neuroznanosti možemo zaviriti u nesvjesno i, kombinirajući tako dobivene informacije s opaženim ponašanjem i svjesnim stavovima potrošača, konačno se s nekom sigurnošću možemo upustiti u predikciju njihova ponašanja.

Budući da im nismo mjerili vremena reakcije, promjenu u električnoj vodljivosti kože i pulsu, pratili pokrete očiju, nismo ih prikopčali na EKG, a kamoli na FMRI, tko zna što su naši polaznici zapravo mislili o radionici i s kolikim uvjerenjem. No, koliko oni sami znaju, čini se da im se doista svidjela!

Ocjene polaznika:

  • Predavač: 4,48
  • Prezentacija: 4,38
  • Sveukupna ocjena: 4,38
  • 100% preporuka sudionika

 

Pogledajte fotogaleriju Downloadajte prezentaciju Dodatni materijali

O radionici

Brand identitet – da li se zaista opisujete onakvima kakvi jeste? Tko može reći što se doista događa u glavi potrošača? Istraživanja su provođena, eksperimentalni uvjeti su možda i bili zadovoljeni, ali opet se radi o tome da se o unutarnjim procesima ljudi zaključivalo posredno, na temelju njihovog ponašanja prilikom promjene vanjskih uvjeta, s većom ili manjom mogućnosti pogreške.

Ono što neuroznanost potrošača nastoji raditi jest direktno bilježiti unutarnje mentalne procese koji upravljaju ponašanjem potrošača, koristeći se pritom znanjima i alatima klasičnog istraživanja ponašanja potrošača i moderne neuroznanosti.

Radionica je istražila odnos između podsvijesti i oglašavanja na temelju nalaza kognitivne neuroznanosti i biometrijskih tehnika. Nove znanstvene studije istražile su ulogu emocija u zavođenju potrošača na temelju čega iz potpuno nove perspektive promatramo njihovo korištenje u oglašivačkoj industriji.

O predavaču

Cristina de Balanzo diplomirana je sociologinja i doktor komunikacija s jedanaestogodišnjim iskustvom rada u reklamnim agencijama. Napisala je i objavila mnoga istraživanja na brojne neuromarketinške teme koje rado predaje na konferencijama diljem svijeta, a marketinškoj učinkovitosti kroz kognitivni neuroznanstveni pristup osobito se posvetila prilikom pisanja doktorske disertacije. Cristina je i osnivačica tvrtke Walnut Ltd. sa sjedištem u Londonu. Prije toga obnašala je dužnost globalnog voditelja neuroznanosti svjetske kompanije TNS za istraživanje tržišta i poslovne analize, gdje je bila odgovorna za implementaciju neuroznanstvenih spoznaja i metoda u tradicionalne istraživačke procese.

Agenda

09:00 – 09:15 Dolazak i jutarnja kava

09:15 – 10:45 Uvod u neuroznanost potrošača. Začeci i zašto je za vas važna. Kako ju vi već sutra možete primijeniti? Dostupne tehnike i alati među kojima i implicitno testiranje koje mjeri brzinu reakcije.

10:45 – 11:00 Popodnevna kava

11:00 – 12:30 Brand identitet – novi pristup praćenju atributa branda i njegove percepcije. Pregledavanje case studija i konkretni savjeti. Analiza primjera i diskusija.

12:30 – 13:30 Stanka za ručak

13:30 – 15:00 Grupni rad na case studiju i vježba. Okrugli stol.

15:00 Kraj akademije i podjela priznanja za znanje