• 28 održanih radionica
  • više od 2000 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Prijavi se
Diarmid Moncrieff: Zvučni brending

05.02.2013.

Diarmid Moncrieff: Zvučni brending

Predzadnja ovosezonska HOWtoWOW radionica, uz jedinstven pristup predavača (bez klasičnog izlaganja i prolaženja prezentacije) uz mnoštvo živih primjera i zadataka kojima je dočarana snaga zvuka u prenošenju reklamne, ali i poruka općenito, još će dugo odzvanjati u rezonantnim kutijama polaznika radionice.

Navođeni šarmantnim i umješnim Diarmidom Moncrieffom, imali su priliku u grupama osmisliti radijsku reklamu koristeći zvučne elemente na koje im je bilo ukazano – glas, glazbu i efekte, zatim prezentirati svoje ideje, putem internetske video veze brifirati stručnjaka koji će na reklami raditi i, nakon snimanja voice overa, sve zajedno oblikovati. Stupanj interaktivnosti i praktičnog rada svakako je dosegao najviše amplitude, stoga ne čudi oduševljenje polaznika koje se odrazilo i na rezultate upitnika zadovoljstva:

  • predavač: 4,95
  • prezentacija: 4,80
  • sveukupna ocjena radionice: 4,90
  • preporuka sudionika: 100%

U čemu je moć radija kao medija? Zvukovi prenose emocije, a, pogodite što? Svi imaju gladna srca.
Pogledajte fotogaleriju Downloadajte prezentaciju