• 28 održanih radionica
  • više od 2000 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Prijavi se
Dietmar Dahmen: Navigiranje brandovima u digitalnom tsunamiju

10.12.2013.

Navigiranje brandovima u digitalnom tsunamiju

 

Pogledajte fotogaleriju Downloadajte prezentaciju

 

Naša HOWtoWOW ekspedicija nezaustavljivo napreduje u istraživanju i osvajanju šarolikih krajolika marketinških znanja.

Kako je rapidan razvoj digitalnih komunikacija uzburkao i marketinške vode te doveo do značajnih promjena u ponašanju potrošača i funkcioniranju poslovnih organizacija, odlučili smo se, predvođeni kapetanom Dietmarom Drahmenom, ovaj puta otisnuti na ocean komunikacije, posjećujući najvažnije luke u povijesti digitalne povezanosti svijeta.

Brodeći uzduž i poprijeko morem informacija, vođeni jakom Dietmarovom strujom i zapljuskivani valovima primjera, polaznici radionice dobili su neposredan uvid u navigacijske karte vodećih brandova po digitalnim prostranstvima te u tehnološki napredne alate koje koriste kako bi za sebe ostvarili prednost u poslovanju.

Najbolji dokaz prikladnosti radionice za svakog tko se bavi iznalaženjem kreativnih rješenja kompleksnih problema svojih klijenata u našem umreženom okružju ponovo su ocjene dobivene od samih polaznika:

  • Predavač: 4,76
  • Prezentacija: 4,76
  • Sveukupna ocjena radionice: 4,63

Članovi Dietmarove posade nisu bili oduševljeni samo njegovim znanjem, već i njegovom ‘pomaknutom energijom’. Mjesta za isticanje svih pohvala nažalost nemamo, ali otkrit ćemo vam još kako bi 100% polaznika radionicu preporučilo kolegama, a 100% članova organizacijskog odbora ponovo bi pozvalo predavača na gostovanje.

Želite saznati kako postati najbolji account i kako dobiti najviše od svoje agencije? Pridružite nam se 10. 1. jer sljedeća postaja na našem putu zove se Bootcamp: Suradnja agencije i klijenta.

Ususret novom znanju pozdravljamo vas i želimo vam brzu i pravovremenu rezervaciju karata za siječanjsku i sve naredne postaje otkrivenja duž linije 3. sezone HOWtoWOW akademije!

Navigiranje brandovima u digitalnom tsunamiju

Prihvaćanje inovacija i interaktivna komunikacija s potrošačima i kupcima je neizostavna za svakog oglašivača i svaki brand. Ova radionica demonstrirat će moguće primjene najnovijih digitalnih trendova i njihovu uspješnu navigaciju u stalno promjenjivom digitalnom okruženju, te korištenje prednosti upotrebe najmodernijih tehnoloških otkrića.

Brz razvoj u digitalnom svijetu donio je značajne promjene koje su vidljive ne samo u ponašanju potrošača nego i poslovanju organizacija internom kao i eksternom.

Ova radionica idealna je za sve koji kreiraju inovativna riješenja za kompleksne strategije, te sve one koji žele naučiti više o 365, uvijek povezanom okruženju.

Cilj radionice je omogućiti polaznicima zadnje online, mobile i social media trendove uz primjere najnovijih kampanja globalnih brandova, te iskustvo primjene ovih novih znanja u timskom, brzo prolaznom kompetitivnom okruženju.

O predavaču

20 godina iskustva u advertisingu proveo je u Hamburgu, Los Angelesu, New Yorku i Beču kao strateški planer, copywriter, kreativni direktor i glavni kreativni direktor. Po cijelom svijetu drži vrhunska predavanja i seminare o brandingu, multimediji, marketingu u filmu, generaciji ideja, konceptima, izgradnji kampanja i kreativnom razmišljanju.

Agenda

9.00 – 9.15 Prijava sudionika

9:15 – 10.45 Digitalna revolucija; Digitalija, od Weba 1.0 do Weba 5.0.. Primjeri iz prakse, od Weba 1.0 do Weba 5.0. Mobile danas i sada, od oglasa do aktivacije potrošača. Od e-trgovine do e-community riješenja. Ključne faze online razvoja.

10.45 – 11.00 Stanka za kavu

11.00 – 12.30 Digitalna revolucija (je gotova); Brand kao operativni sustav. Konzumenti. Branding u vrijeme potpune svjetske povezanosti.

12.30 – 13.30 Stanka za ručak

13.30 – 15.00 Vještine pitchiranja; Strategije koje mijenjaju sve. Vaš brand kao operativni sustav – grupni rad. Vaš brand kao prekretnica – grupni rad. Ključni zaključci.

15.00 Završetak radionice i podjela priznanja

Lokacija

Zavrtnica 17, Zagreb, 4. kat