• 35 održanih radionica
  • više od 2600 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Gurdeep Puri: Marketinška učinkovitost i uvod u ekonometriju

10.03.2014.

Ništa kontra strategije

Gurdeep Puri: Marketinška učinkovitost i uvod u ekonometriju

Pogledajte fotogaleriju Download materijala

Znate što je važno u našem poslu? Zasigurno barem naslućujete da je prilično bitno ugraditi element učinkovitosti u svu tu silu kreativnosti koja nas okružuje.
Ono pak što nam svima godi jest kada nam uvjerenja potvrdi međunarodni stručnjak s enormnim poslovnim iskustvom te snopom diploma i priznanja pod miškom. Takav je jezgrovit i markantan Gurdeep Puri koji je svojim klijentima pomogao u osvajanju čak 50-ak nagrada za efikasnost u industriji, diljem svijeta, a koji je radionicom Marketinška učinkovitost i uvod u ekonometriju zaključio 3. sezonu HOWtoWOW akademije.
Koliko se dobro Gurdeep snašao u tako odgovornoj ulozi, najbolje će posvjedočiti ocjene samih polaznika radionice, koji bi svi od reda njegovo predavanje preporučili kolegama:

· Predavač: 4,73
· Prezentacija: 4,50
· Sveukupna ocjena: 4,53

Sudeći prema reakcijama polaznika, gospodin Puri bio je itekako učinkovit u svom nastupu; vjerojatno zato što zna da ništa od efikasnosti bez dobre strategije, ništa od strategije bez kvalitetnog inputa klijenta, a, čak i kada je sve to pokriveno, komunikacijski model valja neprestano revidirati, osluškujući ciljnu publiku (i klijenta).
Jesu li polaznici zaista naučili povećati vrijednost onoga što rade i ostvariti puni potencijal svog marketinga, moglo bi postati evidentno do jeseni i početka sljedeće sezone HOWtoWOW akademije. Radujemo se njihovim rezultatima, ponovnom viđenju i novim licima, a do tad…

Uživajte u HOWtoWOW praznicima i samo efikasno!

Marketinška učinkovitost i uvod u ekonometriju

Efikasnost se ne bavi samo brojkama, već i uspostavljanjem komunikacije koja povećava vrijednost poslovanja. Iako se obično ne smatra najuzbudljivijim dijelom posla u advertisingu, Gurdeep Puri dolazi nam dokazati kako je se može prikazati na jednostavniji i zabavniji način no što možete zamisliti.

Želite li saznati kako ugraditi efikasnost u svoju kreativnost, koji su rezultati proizašli iz vašeg poslovanja te kako ostvariti najbolji ROMI, pridružite nam se. Polaznici ove radionice naučit će povećati vrijednost onoga što rade postižući puni potencijal svog marketinga. Razvit će razumijevanje učinkovitosti i relativnog učinka korištenja različitih alata promocije, koji pomažu ciljano i efikasno korištenje ograničenih budžeta. Na kraju radionice, Gurdeep će proći neka vrlo jednostavna i bazična pojašnjenja o tome što je to zapravo ekonometrija i kako vama može pomoći.

Obilje iskustva predavača, ali i njegova jasnoća, energičnost te inspirativnost otvorit će vam pristup znanjima o maksimalnom povratu ulaganja.

O predavaču

Gurdeep Puri jedan je od osnivača tvrtke The Effectiveness Partnership koja je svojim klijentima pomogla u osvajanju čak 50-ak nagrada za efikasnost u industriji, diljem svijeta. Njegovo se iskustvo proteže od voditelja odjela učinkovitosti u Leo Burnett-u, preko članstva u raznim kreativnim odborima te predavanja. Ima dva mastera, a o efikasnosti i ekonometriji učio je od Dr. Simona Broadbenta, pionira marketinške učinkovitosti. Dobitnik je i brojnih nagrada (IPA Double Gold 2006, Grand Prix 2011).

Od brandova, radio je s P&G (Naturella, Max Factor, Daz, Fairy), BBC, COI (Drink Drive, Social Care) McDonald’s, Tetley, Morgan Stanley, Kellogg’s, Holiday Inn, Fiat, Barclays Global, Heinz. SCA, Northern Foods, Kraft, Holiday Inn, Co-op, Aldi, Unilever (Dove), Kleenex, SCA i Northern Foods.

Treninge održava za krovne marketinške asocijacije poput EACA-e, IPA-e i APG-a te po cijelom svijetu predaje na teme vezane uz komunikacijsku efikasnost.

Agenda

09:00 – 09:15 Registracija sudionika

09:15 – 10:45 Stanje u marketingu. Što je efikasnost i savjeti za postizanje rezultata. Vježba identifikacije poslovnih problema i zadavanja realističnih poslovnih ciljeva uz definiranje načina kojima će komunikacija realizirati zadane ciljeve. Uvod u komunikacijske modele.

10:45 – 11:00 Stanka za kavu

11:00 – 12:30 Praktični rad, analiza primjera i grupne prezentacije na primjeru Sony Bravia launcha uz osmišljavanje mjerljivog plana i realizacije.

12:30 -13:30 Stanka za ručak

13:30 – 15:00 Uvod u ekonometriju, povrat i ROMI – što je ekonometrija te kako izračunati povrat i ROMI.

15:00 Završetak radionice i podjela priznanja

Lokacija

Zavrtnica 17, Zagreb, 4.kat