• 28 održanih radionica
  • više od 2000 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Prijavi se
James Cherkoff: Digitalne strategije

15.01.2015.

Digitalne strategije

Uspješno je završena i prva radionica 4. sezone HOWtoWOW akademije održana u 2015. godini – ‘Digitalne strategije’!

Gost predavač bio nam je James Cherkof, osnivač konzultantske kuće koja globalnim kompanijama pomaže u efikasnijoj operacionalizaciji u digitalnom svijetu i umreženim medijskim okruženjima.

James je u Zagreb došao s misijom da nas uvjeri kako je razgovarati o digitalnim marketinškim strategijama kao zasebnoj kategoriji potpuno suvišno jer je svijet u kojem živimo sam po sebi postao dominantno digitalan, a time su i digitalne marketinške strategije postale ‘mainstream’ marketinškim strategijama – u digitalnom svijetu, doduše!
Za radionicu se prijavio rekordan broj polaznika ove sezone, njih čak 82, što govori o relevantnosti teme i razvijenoj svijesti naših kolega o tome da je praćenje inovacija u komunikaciji s potrošačima u ovom stalno promjenjivom digitalnom okruženju neizostavno za svakog oglašivača i svaki brand. Evo i kako su se naši polaznici osvrnuli na radionicu u našem tradicionalnom upitniku zadovoljstva:

  • Predavač: 4,77
  • Prezentacija: 4,27
  • Sveukupna ocjena radionice: 4,42
  • 3 polaznika radionicu ne bi preporučila kolegama

 

Pogledajte fotogaleriju Downloadajte prezentaciju

O radionici

Eksplozija podataka, mobilne i nove tehnologije utječu na trendove u digitalnom marketingu, uključivo promjenjivu prirodu sociala i searcha. Radionica ih je ponudila na jednom mjestu, sagledala put do kupovine/realizacije u različitim sektorima i tržišnim kategorijama te ponudila nove alate koji su dostupni na tržištu.

Prihvaćanje inovacija i interaktivna komunikacija s potrošačima i kupcima u ovom stalno promjenjivom digitalnom okruženju neizostavno je za svakog oglašivača i svaki brand.

Radionica o digitalnim strategijama osmišljena je kako bi pomogla definirati marketinške planove brandova te kako bi u fokus stavila pravi omjer aktivnosti i investicije s poslovnim rezultatima. Uključuje prezentacije, strukturirane vježbe i grupni rad te model planiranja koji pomaže definirati ciljeve, praktične aplikacije i mjerljive rezultate.

O predavaču

James Cherkoff je osnivač tvrtke Collaborate Marketing, konzultantske kuće koja surađuje s kompanijama u Europi, Aziji i Americi te im pomaže u efikasnijoj operacionalizaciji u digitalnom svijetu i umreženim medijskim okruženjima. James je osmislio i održao više od 300 treninga, najviše namijenjenim brand, korporativnim i vladinim tijelima na 3 kontinenta.

Agenda

09:00 – 09:15 Dolazak i jutarnja kava

09:15 – 10:45 Digitalna zemlja čudesa. Vježbe oko trenutnog razumijevanja, očekivanja i frustracija digitalnog marketinga. Pregled aktualnih trendova uključivo mobile i eksploziju podataka.

10:45 – 11:00 Popodnevna kava

11:00 – 12:30 Disruptive marketinški miks. Kako na različita tržišta i sektore utječe tehnologija i digitalna proliferacija. Daljnji pregled glavnih trendova uključivo promjenjivu prirodu sociala i searcha.

12:30 – 13:30 Stanka za ručak

13:30 – 15:00 Kako se mijenja razmišljanje potrošača uz pregled zadnjih alata koji su nam na raspolaganju. Planiranje i mjerenje – kako sinkronizirati online aktivnosti s offline poslovnim rezultatima. Sažetak ključnih točki i sljedeći koraci.

15:00 Kraj akademije i podjela priznanja za znanje