• 28 održanih radionica
  • više od 2000 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Prijavi se
Miša Terzić: Kako napraviti bolji televizijski oglas

05.03.2013.

Kako napraviti bolji televizijski oglas

Kada govorimo o televizijskom oglasu, veća količina informacija zamara gledatelja. Osim ako su te informacije iznesene s toliko duha kao što to biva kad ih Miša Terzić iznosi, pa bilo u obliku TVC-a ili predavanja o istome. Poznati beogradski scenarist i redatelj čovjek je koji se igra, iznova se zaljubljuje u svoj posao sa svakim novim projektom i priznaje kako ga plaćaju da se bavi svojim hobijem. Sve se to ogleda u radosti kojom se Miša gubi, traži i nalazi u pokušaju da, osim znanja, kao i uvijek, prenese emociju jer, radimo posao koji se prizivanjem emocija bavi i naša je najveća sreća u onom rijetkom trenutku kada se sve zvijezde poslože i pred očima nam se realizira točno ono što smo zamislili. Ostatak vremena možemo slijediti savjete iskusnog Terzića i poštovati svoje gledatelje, klijenta i proizvod koji nastojimo reklamirati, ostavljajući svakoj osobi u kreativnom lancu prostora da se izrazi i angažira, imajući na umu da ‘pravimo reklamu zbog proizvoda, a ne proizvod zbog reklame’ kako sam kaže.

Ako spomenemo još i to da je Terzić predavanje zaključio vježbom pisanja scenarija na zadane, humanitarne teme, uz obećanje da će onaj koji mu osobito omili realizirati, ocjene predavanja ne mogu biti iznenađenje:

  • Predavač: 4.80
  • Prezentacija: 4,53
  • Sveukupna ocjena radionice: 4,70
  • 100% sudionika radionicu bi preporučilo kolegama.

Koracima od po mjesec dana brzo smo prošli program 2. sezone radionica HOWtoWOW akademije. Zadovoljstvo naučenim dobro nam pristaje tako da smo ga odlučili nositi još dugo, bar do iduće sezone. Kada vas nostalgija uhvati, prisjetite se WOW trenutaka na našim stranicama – uz materijale s radionica brže će vam proći svako vrijeme.

Pogledajte fotogaleriju Downloadajte prezentaciju