• 28 održanih radionica
  • više od 2000 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Prijavi se
Neil Perkin: Adaptive planning for agile business

07.03.2017.

O radionici

Na ovoj dinamičnoj radionici namijenjenoj iskusnim stratezima (bilo sa strane agencija ili oglašivača) učit ćemo o strategiji i nelinearnom planiranju. Polaznike će inspirirati, ali i informirati.

Svi smo svjedoci fundamentalne promjene u nivou potrebne agilnosti marketinga i korporativnog poslovanja u današnjem svepovezanom digitalnom okruženju. No, što to zapravo znači u kontekstu strategije i planinga u praksi te kako utječe na poslovanje, saznat ćemo na ovoj radionici.

Neil Perkin proći će neke od ključnih okvira razmišljanja i modela nužnih za agilno planiranje poput prirode digitalne disrupcije, horizontalnih inovacija i digitalnih jednoroga.  Radionica će se dotaknuti nerazumnih potrošača i orijentacije oko kupca. U tom kontekstu bit će govora o prednostima iterativnog rada, ali i primjeni i dizajniranju user-centered principa. Sudionici će imati prilike otkriti što agilno poslovanje zaista podrazumijeva; što je prava prilagodljiva strategija, odnosno kako balansirati viziju i iteraciju, što je sprint working i kako pojačava organizacijski momentum, uz puno vježbe i grupnog rada.

 

O predavaču

Neil Perkin je poznati bloger, autor i osnivač konzultantske tvrtke Only Dead Fish koja se bavi strateškim savjetovanjem oko primjene i razumijevanja digitalnih i nadolazećih medijskih tehnologija s ciljem optimizacije efikasnosti u novom umreženom komunikacijskom okruženju. Radi s Googleom, Unileverom, BBC-em, Warner Brosom, The Financial Timesom, You Tubeom i drugim gigantima.

British Interactive Media Association dvije godine za redom proglasila ga je jednim od najutjecajnijih ljudi u čitavoj digitalnoj industriji Ujedinjenog Kraljevstva. Često ga zovu da predaje na teme poput digitalne transformacije, organizacijske agilnosti i digitalne strategije.

Između ostalog, glavni je govornik Google Squared programa, kurira globalni tromjesečni program Firestarters, također za Google te je partner think-tank udruženja s vodećim svjetskim misliocima i futuristima The Futures Agency.

 

Agenda

09:00 – 09:15 Prijava sudionika i jutarnja kava

09:15 – 10:45 Kontekst agilnog planiranja: priroda digitalne disrupcije, horizontalna inovacija i digitalni jednorozi, vježba

10:45 – 11:00 Stanka za kavu

11:00 – 12:30 Organizacije kojima je kupac u središtu: nerazumni potrošači, orjentacija na kupca, i dr.

12:30 – 13:30 Stanka za ručak

13:30 – 15:00 Agilno poslovanje: adaptivne strategije, sprint working, vježbe, organizacijska kultura i dr.

15:00 Kraj radionice

 

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će certifikat o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o agilnom planiranju.

 

Lokacija

HURA / Bruketa&Žinić OM, Zavrtnica 17 (4. kat), Zagreb

 

Prijava