• 28 održanih radionica
  • više od 2000 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Prijavi se
Rajna Cuculić: Medijsko planiranje

05.11.2012.

Medijsko planiranje

Rajna Cuculić uspješno je dovela našu hrabru planinarsku ekspediciju HOWtoWOW polaznika na sam vrhunac masiva podataka kojima se barata u procesu izrade medijskih planova. Novopečeni medijski planinari saznali su tako što im sve točno za izradu medijskog plana treba… baratalo se definicijama, konkretnim primjerima i konkretnim smjernicama, sve u cilju što detaljnijeg prikaza funkcioniranja stvarnog radnog procesa.

Da je Rajna Cuculić osoba koja vlada svojim područjem, polaznici su mogli naslutiti već iz biografije te članice uprave HURA-e, posebno zadužene za medije, koja je svoju karijeru započela u agenciji za istraživanje tržišta ACNielsen te radila s najvećim globalnim oglašivačima i medijskim stručnjacima. Uživo, Rajna se pokazala i kao vrsna predavačica, pritom vrlo energična i usto zabavna te nimalo ne čudi što su joj polaznici na upitniku zadovoljstva radionicom zdušno redom zaokruživali same petice.

  • Predavač: 4,72
  • Prezentacija: 4,38
  • Sveukupna ocjena radionice: 4,52
  • 100% sudionika radionicu bi preporučilo kolegama

 

Pogledajte fotogaleriju Downloadajte prezentaciju

 

Predavač: Rajna Cuculić

Rajna  je član uprave HURA-e gdje je posebno zadužena za medije. MediaCom tim vodi od 2005. godine. Kroz rad u ovoj internacionalnoj mreži svakodnevno se susreće sa najnaprednijim procesima medijskog planiranja i zakupa medija. Svoju karijeru je započela u agenciji za istraživanje tržišta ACNielsen, gdje stiče dragocjeno iskustvo u razumijevanju ponašanja potrošača. U Unileveru kao regionalni komunikacijski manager proširuje segment istraživanja na medije.

Rad sa najvećim globalnim oglašivačima i medijskim stručnjacima omogućuje joj da aktivno sudjeluje u napretku hrvatskog i regionalnog oglašavanja u segmentu strateškog medijskog planiranja.