• 28 održanih radionica
  • više od 2000 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Prijavi se
Robert Shaw: Marketinška metrika – mjerenje marketinške učinkovitosti

05.10.2012.

Robert Shaw: Marketinška metrika – mjerenje marketinške učinkovitosti

Robert Shaw u petak je održao pravu poludnevnu gimnastičku seansu za sive moždane stanice polaznika radionice o marketinškoj metrici. Čak je 59 junaka, marljivo računajući i preračunavajući brojčane i tablične prepreke, pratilo Roberta na putu otkrivenja znanja o strukturiranju marketinških modela, marketinškim teorijama, raspodjeli marketinških budžeta, odabiru komunikacijskih kanala i vrstama istraživanja. Kao i uvijek, po završetku ove visokointeraktivne radionice, ponudili smo polaznicima upitnike o zadovoljstvu održanim treningom:

  • predavač: 4,24
  • prezentacija: 4,00
  • sveukupna ocjena: 4,03
  • 92% sudionika radionicu bi preporučilo kolegama

Najviše pohvala polaznici su uplatili na račun interaktivnosti treninga, a većina sudionika za radionice je saznala online (putem maila, weba ili newslettera). Pohvalu zbog neobično visokog stupnja sudjelovanja zaradili su i sami polaznici od prezadovoljnog predavača.

 

Pogledajte fotogaleriju Downloadajte prezentaciju

 

O predavanju:

Ova radionica s mnogo praktičnih vježbi bazirala se na temama koje su dio svakodnevnog marketinškog poslovanja: strukturiranje marketinških modela, marketinške teorije, raspodjela marketinških budžeta, odabir komunikacijskih kanala, vrste istraživanja i slično.

Radionica je bila podijeljena u tri cjeline s navedenim podtemama:

  • *Metrika strateškog marketinga: rast kao fokus, kako razmišljati poput investitora. vrednovanje kompanije i vrednovanje brenda te donošenje strateških marketinških odluka.
  • *Metrika operativnog marketinga: profit i zarada kao focus, povezivanje marketinških aktivnosti s poslovnim performansama, mjerenje efikasnosti i ROI, kako planirati i predvidjeti marketinške aktivnosti te kako učinkovito rasporediti marketinški budžet.
  • *Optimizacija marketinškog miksa: 4 P-a, kako planirati oglašavanje i medijsku selekciju, kako odrediti cijenu da bi profitirali, kako razviti nove proizvode radi maksimizacije profitabilnosti te kako razumjeti zašto kupci kupuju ove, a ne one proizvode.

Izvorni naziv treninga: Marketing Metrics / Measuring Marketing Effectiveness

Namijenjena prvenstveno ljudima koji imaju izravnu odgovornost ili sudjeluju u marketinškim aktivnostima proizvoda i usluga za poslovne subjekte, radionica je nudila odgovore na pitanja: kako koristiti mjerljive podatke za donošenje boljih odluka, koji podaci su dostupni i najpotrebniji, kako donositi strateške marketinške odluke, kako optimizirati brend strategiju i marketing miks (oglašavanje, promocije, inovacije, cijene), kako koristiti optimizacijske modele za povećanje ROI i mnoge druge zanimljivosti.

O predavaču

Robert Shaw je marketinškoj publici poznat kao istaknuti predavač, trener, pisac i konzultant. Tijekom njegove profesionalne karijere koja traje više od 25 godina potvrdio se kao jedan od najvećih europskih menadžment mislilaca i pisaca iz područja marketinga, financija i IT-a. Robert Shaw je surađivao s direktorima i članovima odbora mnogih velikih tvrtki uključujući IBM, Manchester United, BP i Unilever.

Shaw neprestano upotpunjuje treninge s brojnim anegdotama i stvarnim primjerima koje koristi iz perspektive modernog poslovnog okruženja. Jedan je od najlukavijih i najsvestranijih poslovnih gurua u posljednjih nekoliko godina. Osnivač je VBMF-a, think-tank modela za uvid u prihodovnu stranu poslovanja. Think-tank je nastao s ciljem oblikovanja poslovne politike i prakse, a fokusira se na marketinšku odgovornost i povrat ulaganja. U karijeri je obnašao i neke od najprestižnijih akademskih pozicija, poput izvanrednog profesora na Cranfield School of Management i Cass Business School u Londonu.

Provokativan i zabavan killer question majstor, Robert Shaw vas tjera da sagledate probleme iz potpuno nove perspektive. Osim što predaje, potpisnik je knjiga kao što su: ‘Marketing Accountability’ (1997, FT Reports); ‘Improving Marketing Effectiveness’ (1999, Economist Books); ‘Measuring and Valuing Customer Relationships’ (2000, Business Intelligence); te ‘Marketing Payback’ (2004, FT Prentice Hall).