• 35 održanih radionica
  • više od 2600 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Sam Moorthy: Razvoj vrhunskih komunikacijskijh strategija i taktika

10.09.2013.

Prva pa bukirana!

 

Pogledajte fotogaleriju Downloadajte prezentaciju

 

Sezonu WOW znanja otvorismo problematikom i radostima komunikacija pa i tekst otvaramo pozivom na dijalog: pogodite tko nam je ponovo bio u gostima? A jeste nas pročitali; bio je to naš stari WOW znanac – iskusni predavač, konzultant i trener, profesionalac i šarmer – Sam Moorthy. Ako ste ga pozorno slušali prije, a ova puta propustili, znajte da i dalje široke ruke sije znanje i brižljivo gaji i grana ideje, čak i u svojih jednokratnih pulena, a evo kako su se isti na njega osvrnuli potaknuti našim tradicionalnim upitnikom zadovoljstva. Ali čekajte, odat ćemo vam tajnu (takvi smo danas, odbacujemo svako taktiziranje, osim u poslu), sve su ocijene u rasponu od gotovo do posvema odličan, a u prosjeku:

  • predavač – 4,7
  • prezentacija – 4,53
  • sveukupna ocjena radionice – 4,61

Također, preporuku učitelju Moorthyju jednoglasno je izglasalo svih 100% glasodavaca. Nije ni čudo, odlično su reagirali, osobito na stručnost i širinu mentorova znanja, interaktivnost treninga i primjenjivost primjera.

Ususret novom znanju pozdravljamo vas i želimo vam brzu i pravovremenu prijavu na naredne radionice 3. sezone HOWtoWOW akademije!

Razvoj vrhunskih komunikacijskih strategija i taktika

Oglašivači i agencije žive od vrhunskih i kreativnih ideja. No u ovom izazovnom poslovnom okruženju, traži se i više od toga. Oglašivači trebaju jasno kristalizirati svoje poslovne ciljeve u vrlo specifične i inspirativne marketinške ciljeve. Agencije trebaju te ciljeve interpretirati kao komunikacijske ciljeve. I sve to treba biti više od uobičajenog porasta awarenessa, repozicioniranja, povećanja lojalnosti, i dr..

Pojmove strategije i taktike ne razumiju, ili koriste, svi na isti način. Različite kategorije stavljaju drugačije okvire na te izbore. Različite kompanije i brandovi imaju drugačije viđenje istih. Ali strategija i taktika moraju biti usklađene kako bi postizale rezultate neposredno, bez gubljenja fokusa na dugoročne benefite, što je izazovno pogotovo kada su opstanak i prodaja branda pod pritiskom.

Polaznici će naučiti kako kombinirati te dvije perspektive i planirati kratkoročno s dugoročnim ciljevima na umu, te kako najbolje procijeniti koje taktike će brand osnažiti a koje će ograničiti njegov potencijal. Ujedno, naučit će kako koristiti standardne tehnike poput sniženja, pakiranja, promocija i dr. na strateški način.

O predavaču

Sam Moorthy dobro je znani suradnik HOW2WOW akademije koji je svaki put svoju publiku ostavio bez daha, ali s puno dobrih savjeta. Radi kao profesionalni konzultant i trener a u njegovom profesionalnom razvoju nalaze se aktivnosti poput razvoja brand strategija, komunikacijskih strategija, odabira prikladnih ATL i BTL komunikacijskih alata i drugog.

Njegove radionice i dugotrajni programi treninga rade se po narudžbi, a fokus je na omogućavanju identifikacije i rješavanja problema do povećane produktivnosti, rasta i zadovoljstva na poslu.

Prije nego je prešao u konzultante, 15 godina je radio na poziciji Regionalnog Account Directora u Greyu gdje su mu glavni klijenti bili brandovi P&G-a, GSK i Mars.

Agenda

9:00 – 9:15 Registracija sudionika

9:15 – 10.45 Marketing i komunikacija: Definicija i odabir ciljeva i zadataka. Analiza i izražavanje marketinških ciljeva i komunikacijskih ciljeva. Konkretnost, mjerljivost.

10:45 – 11:00 Stanka za kavu

11:00 – 12:30 Strategija i taktika: Pametno korištenje i mogućnosti strategija i taktika. Sličnost, različitost i međusobna povezanost tih termina. Analiza i primjeri korištenja pametnih strategija i taktika u izgradnji brandova.

12:30 – 13:30 Stanka za ručak

13:30 – 15:00 Grupni rad i primjena naučenih znanja. Identifikacija strateških mogućnosti i alata za razvoj jakih taktika.

15:00 Završetak radionice i podjela priznanja

Lokacija

Zavrtnica 17, Zagreb, 4.kat (agencija Bruketa&Žinić)