• 28 održanih radionica
  • više od 2000 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Prijavi se
Slavimir Stojanović: Kompliciraj Jednostavno (dizajn)

10.11.2014.

Kompliciraj Jednostavno

Tko je komplicirao, komplicirao je!

S velikim uspjehom i širokim osmjehom završena je i treća radionica 4. sezone HOWtoWOW akademije. Gost predavač bio je svestrani beogradski dizajner Slavimir Stojanović, a tema ‘Kompliciraj jednostavno’.

Željni radionica s područja dizajna, polaznici su uživali u prezentaciji sadržaja s individualnog, specifično autorskog stajališta te u praktičnom radu koji je Slavimiru poslužio kao kostur za živopisno i jasno prenošenje bogatog znanja, poduprtog s 30 godina prakse.

Podsjetimo, u svojoj se karijeri bavio tipografijom, oglašavanjem, dizajnom, produkt dizajnom, pop kulturom te umjetnošću, a njegovi radovi dio su postava više muzeja te predmet pisanja brojnih svjetskih časopisa. Ipak, Slavimir je u pristupu iskren, duhovit, opušten i pristupačan.

Još nismo odgonetnuli je li njegova tajna u majstorskom brku, balkanskom humoru ili osebujnom spoju životne filozofije i profesionalnog iskustva, ali jedno je sigruno – polaznici radionice bili su šarmirani. Evo što u njihovo ime govore brojke s upitnika zadovoljstva:

  • Predavač: 4.81
  • Prezentacija: 4.62
  • Sveukupna ocjena radionice: 4.50
  • 92 % polaznika radionicu bi preporučilo kolegama

Pogledajte fotogaleriju Downloadajte prezentaciju

 

O radionici

Kompliciranje je na lošem glasu, ali ne zadugo! U Zagreb je stigao svestrani beogradski dizajner Slavimir Stojanović koji kompliciranju mijenja kontekst i vama percepciju stvari. Kako? Jednostavno!

Kompliciraj Jednostavno Slavimirov je životni moto, ali ujedno i neka vrsta kreativne mantre koja je vrlo primjenjiva u svakodnevnom bavljenju masovnim komunikacijama.

Polaznici radionice bavili su se razvojem ovakvog načina kreiranja kroz primjere iz Slavimirove tridesetogodišnje dizajnerske prakse. Dobili su priliku da osmisle, oblikuju i dizajniraju jednu od tri opcije vizualnog komuniciranja: logotip, kazališni plakat ili reklamni oglas. Na ovaj su se način na radionici dotaknuli platformi vizualnog identiteta, autorske interpretacije umjetničkog djela te prodajnog aspekta vizualnog komuniciranja.

O predavaču

Slavimir Stojanović osnivač je lifestyle branda FUTRO kojem je za projekte iz područja dizajna i oglašavanja dodijeljeno više od 300 međunarodnih nagrada i priznanja. U svojoj bogatoj karijeri bavio se tipografijom, oglašavanjem, dizajnom, produkt dizajnom, pop kulturom te umjetnošću. Njegovi radovi dio su postava muzeja plakata u Hamburgu i Varšavi, kao i Centra Pompidou, a o njegovom radu pisali su brojni svjetski časopisi. Uvršten je u knjigu New Masters of Poster Design u izdanju američkog Rockporta, kao i u prestižnu Taschenovu knjigu Contemporary Graphic Design. Slavimir je trenutno partner u branding agenciji Designis i kreativni direktor u agenciji Communis DDB Beograd. Kao gostujući profesor predaje na NOVA Academy of Arts u Beogradu.

Agenda

09:00 – 09:15 Dolazak i jutarnja kava

09:15 – 10:45 Predavanje i razgovor o iskustvima s brojnim primjerima iz prakse i anegdotama. Objašnjavanje zadatka koji treba realizirati.

10:45 – 11:00 Popodnevna kava

11:00 – 12:30 Praktični zadatak izrade logotipa, kazališnog plakata ili reklamnog oglasa po vlastitom izboru. Izrada skica i njihova analiza. Konkretni savjeti.

12:30 – 13:30 Stanka za ručak

13:30 – 15:00 Razrada izabranih skica. Njihova finalizacija. Zaključak.

15:00 Kraj akademije i podjela priznanja za znanje