• 28 održanih radionica
  • više od 2000 sudionika
  • prosječna ocjena 5
  • preporuka korisnika 99%
Prijavi se

HOWtoWOW u brojkama

 

Za nama su već četiri iznimno WOW sezone!!

Sada smo svi mjerljivo pametniji :)

Vidljivo oduševljenje polaznika naših radionica omiljena nam je potvrda isplativosti truda uloženog u projekt. No, kao gotovo sve u našem poslu, i uspješnost HOWtoWOW radionica je mjerljiva. Stoga je naša mala tradicija da po završetku svake radionice ponudimo polaznicima upitnike o zadovoljstvu te, u konačnici, nekolicini mjerodavnih brojki prepustimo da za nas svjedoče o izvrsnosti HOWtoWOW Akademije:

2061

ukupni je broj registriranih polaznika HOWtoWOW akademije premašen u 4. sezone

522

ukupan broj prijavljenih polaznika radionica 4. sezone

95

broj polaznika registriranih za radionicu digitalnih strategija

100%

polaznika preporučilo bi radionicu o generiranju i selekciji kreativnih ideja

77

broj prijavljenih polaznika koji sada znaju komplicirati jednostavno

4,82

prosječna ocjena radionice o boljem pristupu integraciji medija

72

polaznika sada se razumiju u neuroznanost potrošača

4,91

prosječna je ocjena predavača Davea Birssa

100%

polaznika svoje bi kolege uputilo na radionicu strateškog planiranja

4.81

prosječna je ocjena najšarmantnijeg predavača sezone Slavimira
Stojanovića

100%

polaznika preporučilo bi radionicu jedine ovosezonske žene-predavača

4.79

prosječna je ocjena prve radionice 4. sezone

4,38

najniža je prosječna sveukupna ocjena radionice, a i dalje izvrsna!

71

polaznik sada zna kada se vrijedi boriti za svoju ideju

Prisjetimo se kako je to bilo prethodne sezone:

547

ukupan broj prijavljenih polaznika radionica 3. sezone

547

ukupan broj prijavljenih polaznika radionica 3. sezone

84

osobe najavile su dolazak na radionicu Dietmara Dahmena

100%

polaznika preporučilo bi radionicu marketinške učinkovitosti

65

osoba sada su stručnjaci za temu brandinga

100%

polaznika preporučilo bi radionicu marketinške učinkovitosti

51

osoba sada uspješno ‘navigira brandovima u digitalnom tsunamiju’

68

osoba najavilo je dolazak na radionicu “Zvučni branding”

4.86

ocjena je koju je Dave Birss zaradio kao HOWtoWOW predavač

6

od ukupno 7 radionica preporučilo bi čitavih 100 % polaznika

4.5

najniža prosječna ocjena prezentacije održane u 3. sezoni

52

osobe sada razvijaju vrhunske komunikacijske strategije i tehnike

80

broj deklariranih znatiželjnika o funkcioniranju kreativnog uma

50

broj HOWtoWOW akademaca koji vode uspješne brainstorminge

5

je zaključna ocjena svih sedam predavača 3. sezone

Posebne pohvale polaznika opet su zaradili sami predavači u čijem su se repertoaru vještina najviše isticali iskustvo, interakcija i korišteni primjeri.

 

Evo što se brojilo u drugoj sezoni:

525

ukupan broj prijavljenih polaznika radionica 2. sezone

54

osobe posjetile su radionicu na temu “Prezentacijske vještine”

68*

osoba najavilo je dolazak na temu “Tipografija”

83

osobe najavile su dolazak na radionicu “Marketinška metrika”

65

osoba sada su stručnjaci za temu brandinga

100%

polaznika preporučilo bi radionicu “Medijsko planiranje”

48

osoba kroz snijeg se probilo na radionicu “Strateško planiranje”

68

osoba najavilo je dolazak na radionicu “Zvučni branding”

4.9

prosječna je ukupna ocjena radionice Diarmida Moncrieffa

100%

polaznika preporučilo bi radionicu art direkcije videa

73*

osobe naučile su sve bitno na temu “Briefing”

4.6

prosječna je ocjena svih radionica prema vrednovanju polaznika

99%

polaznika preporučilo bi svojim kolegama pohađanje radionica

Najviše pohvala polaznici su uplatili na račun interaktivnosti treninga, a većina sudionika za radionice je saznala online (putem maila, weba ili newslettera).

 

A evo kako je bilo te davne, prve sezone HOWtoWOW akademije:

467

ukupan broj polaznika radionica

76

osoba posjetilo je radionicu na temu “Internet marketing”

68

osoba najavilo je dolazak na temu “Tipografija”

101

osoba sada su stručnjaci za temu “Brainstorming”

75

osoba savladalo je temu “Guerilla marketing”

100%

polaznika preporučilo bi radionicu “Medijsko planiranje”

10%

polaznika radi u agencijama nečlanicama HURA-e

98%

polaznika preporučilo bi svojim kolegama pohađanje radionica

4.9

prosječna je ukupna ocjena radionice Diarmida Moncrieffa

74

osobe imale su priliku detaljno proći temu “Direct marketing”

10%

polaznika činili su oglašivači

80%

polaznika dolazi iz agencija članica HURA-e

73

osobe naučile su sve bitno na temu “Briefing”

4.6

prosječna je ocjena svih radionica prema vrednovanju polaznika

U samo četiri sezone već je preko 2,000 junaka pratilo naše predavače na putu otkrivenja znanja iz područja radijskog i televizijskog oglašavanja, medijskog i strateškog planiranja, digitala, brendinga, kreative, marketinga i prezentacijskih vještina. Prijavite se za radionice 5. sezone HOWtoWOW akademije i postanite jednim od njih!